måndag 16 april 2012

Sen sist...

Har haft tandvärk i snart en vecka och stoppat i mej aningen för mycket piller för att överleva! En helt vanlig visdomstandsutdragning gick lite snett när tandläkaren slant med tången och slog i mina tänder i käken under. Återbesök samma dag då tänderna som skadats slipades ner, och idag (efter att ha överlevt helgen!) fick jag komma tillbaka och försöka reparera tanden som fått en spricka. Hoppas det går över nu för tankvärk är nog bland det hemskaste man kan ha...

Har haft bröllopsdag och firat borta på hotell med käre maken tack vare barnvaktande mamma/mormor. Fantastiskt härligt att få vara själva lite, äta gott som serveras av nån annan än en själv (!), sova en hel natt utan att vakna (höll jag på att skriva... för jag vaknade av tandvärk men somnade om efter några piller!), prata och lyssna utan att bli avbruten, shoppa lite hand i hand osv. Inte så stora krav på nöjen numera! ;) Dessutom helt fantastiskt härligt att komma hem igen och möta glada väntande barn och mamma/mormor utanför huset... :)

Har haft kontakt med DHL, försäljare mm och äntligen fått fatt på mitt försvunna paket! :) Snart kommer det hem mer roligheter att sätta samman! :) Då är det bara tid som fattas!!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar