tisdag 12 februari 2013

2013

Det har blivit nytt år! Smycken har gjorts och förmedlats till glada människor lite här och där. Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men nu ska jag försöka bli lite bättre på det igen!
Jag "fick" en ny  mobil för ett tag sen, och med den har det inte fungerat att föra över bilder från  mobil till mail/dator (vilket den gamla gjorde bara sådär...). Idag, äntligen, fick jag hjälp av min fantastiskt duktige kusinson som visade mig hur genom sybervärlden (chatt och länkar!) hur jag skulle göra, och jag lyckades!!! :) Stor lycka!

Bara för det (!) kommer här några bilder... Vissa aaaaningen våriga, men det kändes som om det behövdes idag mitt i snöyran!!! ;)
Vilken/vilka färger känns mest våriga för dej!?



1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad kul! Välkommen tillbaka, jag är också en liten periodare ju:)

    SvaraRadera