onsdag 9 maj 2012

Selma

Idag var jag och hälsade på Ulle i butik Selma här i Vaggeryd och levererade lite nya smycken till henne. Så mycket härligt vårfint hade hon fått in i butiken! Läckra färgglada plagg som får en att le och massa härliga kläder i lite mer dämpade färger. Hon har känsla Ulle!! Om du inte varit inne i hennes butik innan så gör det om du har möjlighet! Hon kommer klä upp dej så mycket du vill... ;) Jag försökte, men jag lyckade inte... - Att komma därifrån utan något plagg alltså! ;) En superfin tunika är jag nu ägarinna till, och jag ser fram emot att få använda den! :)

Här är Ulle vid disken. SELMA var butikens namn ja! ;)

En liten somrig slända med aquaturkosa pärlor i kedjan.

Ett familjehalsband som jag gjorde tidigare och nu fått fylla på!!! :D
MAKA, MAMMA, MORMOR - står det i ringen, och pärlorna under symboliserar familjen.
De större pärlorna är de tre barnen och de mindre pärlorna är barnbarnen där det nu i vår kommit ett nytt...
Hjärtat är för mannen/pappan/morfadern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar