söndag 6 maj 2012

Söndagsalster

Jag har haft lite beställningar liggandes ett tag nu, och inte alls haft tid att ta tag i dom. Nu ikväll fick jag tiden (!) och kollade även igenom mina leveranser som kommit hem och blivit liggandes i en låda. Så mycket roligt det var! :) Gjorde det jag lovat göra, och de sakerna kan jag inte visa här OM de som ska få det kollar... ;) Lite annat smått och gott blev det också. Kolla!!

Svart kulkedja med stor boll av "silkestrådar" i svarta och röda nyanser.

Lite grövre kulkedjor på dessa halsband. Pärlor i något lerliknande "tungt" material. Svart och guldfärgade osymetriskt målade ränder runt omkring.

Guldkulkedjor med lite asieninspirerade berlocker. Den ena är grön och den andra vit med olika rosa toner i blommorna. Ett litet guldhjärta som extra dekoration. Jag har även svarta berlocker i samma stil om någon skulle önska...

Mysig liten oregelbunden platta med en ängel på och texten "LOVE".

Stor bred platt ring med tyngd i. Går att få med text på om så önskas.

Superläcker slända... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar