lördag 12 november 2011

FARS DAG

Vaknade innan jag behövde (!) till en mulen och grå söndag. Känns bra att det är en speciell dag idag med roligheter... :)
Om en stund när alla i huset vaknat till ordentligt ska vi fira husets far för det är han värd! Sen ska vi åka och fira hans far tillsammans med fler av syskonen m familjer. Där finns även farmors far som oxå ska få lite "firning" den här dagen! Det lär bli fullt ös som vanligt!!! Middagen ska intagas hos min far som självklart oxå ska firas idag... Så  ni ser - en dag full av firande!! :)

Utöver allt firande idag så gläds jag lite extra över de fina gamla böckerna som jag fick tag på genom en kollega...


Alltså... Det här är nått jag INTE gläds över! Varför vänder sig bilden när den väl kommer hit?????? Fin är boken iaf och full av härliga gamla bilder...

Ännu en vänd bild... *grrr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar