måndag 21 november 2011

Lkpg stuff

Nu laddas det för ännu en vända till Lkpg och skola... Det känns skönt att va på rätt sida om mitten va gäller pluggandet! Snart (!) är det färdigt! ;)
För tillfället håller jag på att reda ut det sista om vad som ska med och inte va gäller material. Inte så lätt att packa med saker som man inte ens är säker på vad det är!! Hoppas iaf att jag vet vad allt är när jag kommer hem framåt helgen! :D

Mitt applikationsbroderi visade jag ju sist, så den här gången tänkte jag visa mitt yllebroderi under temat "Mitt liv". Det är en hel massa som kan få plats och ju mer man gör, desto roligare är det!! Det blev en liten kudde av det hela, och jag blev nöjd! Den är klart finare i verkligheten, men men...
Broderat på vadmal med ullgarn utan så hemskt mycket förskissat... Så här blev det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar