torsdag 3 november 2011

Broderat mina barn...

Idag har jag haft en mycket efterlängtad dag för eget bruk, tillägnad pluggeri! Har länge sett fram emot denna veckas onsdag, torsdag och fredag då jag skulle få tid att ta igen det jag är efter med... Så fick vi besök av "kräket" i helgen och efter 46 timmar (rek. karantänstid är 48 timmar!) kräktes barn nummer 2 = nya 48 timmar hemma! Igår, onsdag, var jag så hemma med alla fyra mina prinsar och det var full rulle hela dagen!!! En något trött mamma framåt kvällen när pappan kom hem, som suckade djupt över allt som inte blivit gjort va gäller plugg... Men - idag så! :)
Idag har jag broderat på mitt ullbroderi! Temat vi har att gå efter lyder "mitt liv", och bland det viktigaste i mitt liv, är mina barn därav rubriken på denna dags blogg. Inte helt lätt att få till dom (jag har ju så många!!! ;)), men jag vet ju iaf att det är dom! ;) Inte alls färdig, och med tanke på hur mycket jag har hunnit idag, så lär jag ha att göra ett gäng timmar till... Ser redan nu fram emot morgondagen!

Men först ser jag fram emot kvällen!

Partyväskan är packad och klar... Redo för kvällens damer (o herrar?) :D

Nyhet - stora kors i svartbetsat trä (5cm långa) som örhängen.

Nya former på brickor. Härligt stora och tjocka! Redo att få massa bokstäver på sig, eller vara helt som de är...

Olika armband finns oxå med såklart... Här är svartsilvrigt med roliga detaljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar