söndag 25 mars 2012

Näst sista...

...gången jag gör mej klar för en vända till Lkpg... Har gjort klart det allra mesta som ska göras, och försöker nu bringa lite ordning bland allt som ska med. Om nu någon är intresserad av vad jag gjort av mina vävda metrar, så kommer här några halvtaskiga bilder på mina alster som ska visas och utvärderas.

Fodral av nått slag... Till pennor eller annat! Randigt på andra sidan.

Väska/kasse vävt av plastband, papperssnöre, lingarn, bomullsgarn och diverse stickgarner med olika effekter. Rosa fodertyg och cerisa pärlor vid sidan som dekoration.

Bonad i varptryck

Kudde med fransiga franskanter i alla möjliga färger... Små blommor som dekoration

Liten väska vävd av VHS-band. Fodertyg med rosa rosor och liten knapp i form av en rosa ros.

Löpare av VHS-band. Härlig lyster!

Bild upp och ner! :/ Sardin i sardinburk!! :)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig och kreativ du är!
    Mattan av VHS-band ser urläcker ut =)
    Och väskan...lovely!
    Kan tänka mig att beställa en väska av dig ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Väskan är lovely!!! ;D

    //Jea

    SvaraRadera