fredag 2 mars 2012

Igång igen...

En vecka med jobb och dagis, och vi håller så sakteliga på att återhämta oss efter våra flunsaveckor... Den här veckan har jag startat upp med mina utvecklingssamtal, och mormodern har fått rycka in och hämta från dagis några eftermiddagar... Nästa vecka blir det några samtal till, och sen är de över för den här gången!  Rätt härligt ändå att träffa sina elever och deras föräldrar så där på efm´s/kvällstid, även om det ibland känns lite "sytet" innan man ska iväg (eller stanna kvar efter jobbet!).
Idag stannade jag kvar lite efter jobbet (tror jag typ var nästsist på bygget!!), och fick lite hjälp av min kollega med kommande vävgrejs... Skönt att ha henne och rådfråga, och underbart skönt att ha en mamma att akutringa när man behöver barnhjälp!

Kom hem, fixade med lite smycken som skulle iväg..., tog med V och åkte "fram". Tittade in hos fina Ulle i butiken som säljer lite av mina smycken, besökte min kusins butik "nästanväggivägg" och fick lite najz prat, godisshoppade och sen ICA innan vi tillslut hamnade hem och fick starta fredagsmyset - något senare än vanligt!

Lite vårhalsband... Guld - silver - brons - koppar...

Stor änglavinge med kulkedja

Stort dollartecken med grov kedja!

Tre löv i olika färger och med olika kedjor...

Ugglor är inne nu... Här är två stycken i olika färger.

"Guld"löv...

Läcker urtavla och kugghjul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar