fredag 11 februari 2011

Fredag

Jaha, då var det fredag - igen!! Tycker att veckorna går fortare och fortare... Drar mej tillminnes min mormor som en gång sa (när jag var liten och klagade på hur sakta tiden gick...) att vänta du bara tills du blir äldre, då går tiden jättefort! Nu, när jag kanske är i mitten av mitt liv (!?) kan jag känna att hon hade ju så rätt!!! Veckorna bara går i en ruskig fart. Vips så är det helg igen, och lika vips måndag... Hur fort ska inte då tiden gå när man kommit över 70!? Kanske man kan förstå pensionärerna när de säger att de inte hinner med något och inte får nått gjort... ;)
Jaja... Fredag, och det gillas!! Den här helgen har vi inte något inbokat och det känns jättebra! Det har varit en ganska så intensiv vecka, så lite hemmamys behövs. D´s kusin och flickvän kommer nog i morrn kväll en vända och kollar på "Mello" med oss. Kul med lite sällskap... Hoppas oxå på att jag kommer kunna fixa klart några fler av mina skoluppgifter under helgen. Sa ju att jag inte skulle ha en massa kvar att göra i panik sista helgen, så det är bäst att hålla vad man lovar! ;)

1 kommentar:

  1. Det är konstigt det där hur fort tiden går. Det säger smoff så är det måndag och så fredag och mittemellan är det lite andra dagar.

    Hoppas att du hunnit med det du ville under helgen. Här startade ju fredagen med kaos utan dess like (och även om jag tackade för din omtanke det varken bättre eller lugnare eller jag starkare just då.. eeeh nä, kändes efteråt lite..harsch.. men det var_just då_ så det var)

    Mello igår var ju verkligen ingen höjdare. Inte ens kläderna var något att ha.. Nope. Ett lågvattenmärke. Kanske vill ni ha sällskap någon annan lördag? ;-)

    Sy/sticka/måla/fixa vidare det du skulle nu. Bra löfte det där att inte sitta sista helgen.

    SvaraRadera