torsdag 24 februari 2011

Full fräs...

Idag har det varit ännu en glad jobbdag! Så härligt att gå till ett jobb där det är massa positiva vibbar som haglar... :) Jag var dock aningen seg idag efter en gårdag i migränets tecken vilket inte helt ville ge med sig den här dagen heller. På ef m hjälpte jag mamma med håret, fixade fika till svärfar som tittade förbi (svärmor o lilla svägerskan i Ullared!) och försökte bringa lite ordning i barnens rum där allt hamnat mer eller mindre tvärtom!!! Den tilltänkta bakningen hanns inte med och inte heller den sömnad som borde gjorts, men men... Kläder till helgens barnkalas är fixade och provade, och jag fick en superfin väska av söta E (Tack tack!!) som hon fixat med hem från Thailand. Blev sååå glad! :D 

På söndag fyller vår lillestore älskling hela 5 år!!! Det blir barnkalas på lördag, och nu håller vi på och laddar så smått för det... Jag har gett med mig, och lovat att det ska få bli sjörövarkalas! Är inte alls förtjust i döskallar, men när det helt plötsligt talas om "SöjövaFabbefaffasfa" (twinsen!) låter det genast gulligare! ;) Lite sjörövartema blir det iaf, och jag har fixat skattkarta och visst upplägg inför detta... En skatt till avslutning borde väl uppskattas!? :) Verkar som om jag/vi får lite lekhjälp oxå, så det ska nog gå att underhålla det tiotal barn som det blir!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar