lördag 5 februari 2011

Helgstudier

Igår kväll var mannen borta en sväng - grabbkväll!, och jag och sönerna var ensamma. Vi fixade tacos tillsammans och hade det mysigt. Ganska så snart somnade de tre yngsta och jag och Hj hade lite egentid. Han pysslade lite med sitt (!) och jag passade på att jobba lite med mina skolgrejer medan vi tittade/lyssnade på Parlamentet!!! En jätteskön kväll faktiskt och en hel del blev gjort... :) Gläds över allt som kan läggas i Linköpingsväskan och räknas som klart!


Här har jag lagt ut mina tygremsor som sedan syddes ihop - en form av lappteknik! Härliga röda färger tycker jag som älskar rött...


Här är två runda alster som numera sitter ihop! Den översta är handtryckt (!) och den understa sydd med crazy-teknik. Jättekul faktiskt! Nu när den är klar finns det lite mer saker på den, men jag har inte tagit något kort på det än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar