lördag 9 april 2011

syfestival

Den här helgen är det syfestival på Elmia i Jönköping, och jag bestämde mej för länge sen att den helgen ska jag tillbringa en dag där i lugn och ro!!! Tja, lugn och ro kan diskuteras, men i detta fall gällde det utan barn eller andra orosmoment! ;)
Tack vare farmor så gick det att ordna då mannen i huset tänkte tillbringa dagen med att fortsätta med murningen till altandäcket som är tänkt att det ska va klart till sommaren!!

Väl på mässan hittade jag direkt en favvomonter - mjuka tyger/kameleont design - köpte härligt velourtyg med fordon på, två bitar av jerseytyg och lite muddtyg i jeansutförande. Bra att starta dagen med ett ställe som tog kort! ;) Har några meter tyg från detta ställe innan, men det är svårt att låta bli...
Jag blev även ett gäng dragkedjor rikare! 12 st för 50 kr måste väl ändå anses billigt!?
Några olika smyckesleverantörer fanns oxå på plats, så nu har jag utökat mitt lager igen! :D Har ett gäng beställningar liggande, och nu finns det saker så de kan slutföras. Köpte storpack med tag´s så nu kan ni beställa med era käras namn på... ;)
En hel massa annat som inte intresserade mej alls, fanns oxå! Mycket härligt garn fanns, men när man inte har nån tid alls till att sticka eller virka så kändes det sådär... Nu är det textil (och smycken) som gäller ett tag! :)
Härliga människor träffade jag oxå. Några jag möter ofta, och andra som jag träffar mer sällan... En mycket najz dag helt enkelt! :D

1 kommentar:

  1. BRA att du köpte tag´s till mitt halsband :)
    Kram camilla S

    SvaraRadera