söndag 16 oktober 2011

Bergskristaller...

Emellanåt är det kul att beställa hem nått nytt material som man inte haft hemma förr och känt på. Det senaste jag köpt hem är bergskristaller... När det var symässa i Jkpg köpte jag hem en rad (!) till mig själv som jag gjorde till ett armband. När min lilla svägerska såg det ville hon köpa det bums och hennes bud ökade och ökade... ;) MEN det är mitt! :) Jag lovade istället att försöka beställa hem fler om jag kunde hitta, och efter lite koll hittade jag iaf några liknande. De är ljuvliga i lystern!! Idag på fm satte jag ihop några av dom tillsammans med sötvattenspärlor, och så här blev de:

Rosa bergskristaller tillsammans med violetta sötvattenspärlor... Ljuvligt! Kabinhake med förlängningskedja så att det ska sitta fast, och passa alla handleder.

Jeansblå sötvattenspärlor tar fram lystern i de något dovare blå bergskristallerna...

Babyrosa nyanser...

Aquatoner!

Man kan ha dom var för sig, eller som här, tillsammans...

Rosa och blått är oxå fint ihop...

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Vad fina! du är duktig du. När du fått upp orken kanske vi kan planera in en pysselkväll?

    Kram kram

    SvaraRadera