fredag 14 oktober 2011

Febrig...

Efter ett gäng veckor med bihålsverk som inte velat ge med sig, fick jag häromdagen en ny dunderkur med penicillin och hopp om att äntligen bli pigg igen. Hoppet höll i sej (typ 2 dagar!) tills igår kväll då jag inte kunde få upp värmen när jag gick och la mej... Sov dåligt och mådde allmänt kasst under natten. Gick upp och tog några tabletter vid 5-tiden och funderade över hur jag skulle fixa dagens jobb. Efter en liten stund kom jag på att jag nog oxå skulle kolla om jag hade feber, vilket jag hade... 38,5 som arla morgontemp när jag i vanliga fall har undertemp var aningen för mycket! Det blev en dag hemma för min del, som tillbringats i soffan och i sängen... Har antagligen fått nått virus eftersom jag tydligen har lite dåligt försvar efter mina halvtaskiga sjukveckor. By the way - Det är rätt jobbigt med feber! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar