söndag 23 oktober 2011

Frisk helg

Efter 5 helger som sjuk (!) har nu denna helgen varit helt fantastisk - på många sätt!
Jag har sovit en hel massa... :)
Jag har umgåtts som frisk med familj och vänner... :)
Jag har fixat klart några av mina skolprojekt... :)
Jag har stickat lite inför kommande jobbveckas projekt... :)
Jag har planerat inför kommande jobbvecka... :)
Jag har fixat med smycken... :)
Jag har fått massa roliga beställningar... :)
Jag har kollat "snyftfilm"... :)
Jag har "ommöbleringsprojektat" - på papper iaf... ;)
Jag har planerat klart kommande veckors logistik va gäller barnen... :)

En riktigt najz helg helt enkelt! :D

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vad skönt att du är på benen igen. Härligt att få göra så mycket kul. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Som dekoration ska jag använda svamparna...

    Tack för fina kommentaren.

    SvaraRadera