lördag 29 oktober 2011

Omflyttning...

...har jag (och inlånad hjälp!) sysslat med idag! Efter att ha funderat på sovrum respektive lekrum för de tre små nu ett tag, gjorde vi slag i saken idag. De har sovit i samma rum ett bra tag nu, och vill inget annat inom iaf en tämligen lång framtid (!?). Efter att ha haft leksaker i tre olika rum tröttnade jag på att försöka hålla ordning - jag kan inte det (o inte de heller). Nu blir det ett "riktigt" sovrum med plats för mys, lugn och ro (böcker mm ska finnas där förutom sängar), och så blir det ett stort lek- och umgängesrum! Har burit hit och dit hela dagen, och lär fortsätta med det lite till... På detta sätt blev det ett rum över (!) till mej :D så nu ska jag få ett kontors/pysselrum. *gilla*gilla*gilla.

Avslutar lördagskvällen med ett foto på mina nya favoritänglar a la Disney... :)

3 kommentarer:

  1. hm. Vilket rum är det som blev över? Hittar inte det sista rummet i huvudet.. Hoppas att det blev bra iaf och att alla är nöjda och glada.

    SvaraRadera
  2. Du får komma och kolla när det är klart... :)

    //Jea

    SvaraRadera
  3. Fina! Emma bjöd in mig idag. Tyvärr så jobbar Anders till åtta. Kram

    SvaraRadera