onsdag 25 januari 2012

120125

Några dagar sen senaste inlägget här... Jag har varit på fest med jobbet - kanonkul! Vi bowlade och även om mitt lag inte vann, så var vi iaf med i finalen! ;) Det är ett helt gäng härliga människor jag jobbar med faktiskt!
Mannen och jag har fyllt år oxå! Vi har firat och umgåtts med familjen, och har haft det alldeles kanonbra! Lagom till min födelsedag kom det snö, och det har vi glatt oss åt! Vid jämförelse med regn vintertid, så älskar jag snö!!! :)
Jag försöker att sammanfatta mina pluggsaker så gott det går, för nu börjar det dra ihop sej till Lkpg vecka igen... Har en del kvar att göra, så jag behöver inte oroa mej för att ha massa tid och inget att göra! Har avbokat några fik´or och andra träffar pga detta... Dessutom väntar två jobbdagar innan helgen som är längre än de brukar vara.

Lite nya roligheter på smyckesfronten har kommit och jag har "tagit mej tid" till att fundera över nya saker och ihopsättningar...  Roliga förfrågningar har trillat in, och det gläder jag mej åt! :D

Bulligt gulligt hjärta med ullband i en härlig cerise färg. Detta ullband kan knytas som halsband, eller viras runt handleden som armband. Vårläckert!!

Ullband i många våriga färger... Jeansblå, turkos, lime/olivgrön, benvit, cerise, grå, röd...

Armband efter önskemål... Kedja, svart ängel, svarta pärlor samt ett hjärta med stansat namn på födelsedagsbarnet!

Olika halsband... Bulligt hjärta, avlångt ihåligt hjärta, hjärta med text i samt stor blank bricka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar