söndag 15 januari 2012

pysselfixarhelg

Vi har haft en så skön helg! Har hunnit med både det ena och det andra här hemma, och det är skönt. Bl a så är jag (äntligen) på väg att få en vettig tvättstuga verkar det som! :)

Jag har givit stor del av helgen till "mitt" rum och dess innehåll. Vi hade en liten lektjej här hemma  mest hela dagen igår, och hon undrade över varför jag hade så många pysselsaker... Tja, va säger man!? Det är mitt jobb, mitt liv!!! :D Asså - lyllo mej lixom! ;)

Nu siktar vi ny vecka, nya möjligheter. Här i vår familj är det en födelsedagsvecka, och vi planerar så smått för dessa dagar. Först ut är min käre man, och sen kommer min dag strax efter... Lite firerier ska det iaf bli även om det inte är så mycket att fira längre. Tror jag stannade på typ 27 eller nått... ;)

Lite spännande saker på smyckesfronten är oxå på gång, men det avvaktar jag med att berätta än så länge... ;)
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar