fredag 6 januari 2012

Trettondedag Jul

Fredag idag och julledigheten börjar gå mot sitt slut. På måndag börjar jag jobba igen, och på tisdag kommer eleverna. Ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen!
Innan jul var det så mycket med allt, så det känns inte som om jag hamnat rätt förrän nu... Har landat - släppt jobbet (!), gjort klart massa smyckesbeställningar, och har även hunnit kolla upp vad som gäller med mina pluggsaker där jag har gjort klart en grej, har startat upp några till och skrivit en del av det som ska skrivas... Känns som om tillvaron är under kontroll igen! :D

Idag har vi varit ute en stund och njutit av solen och de få cm snö som kom under natten. Underbart och efterlängtat! Mat på gång - idag blir det fläskfilé och potatisklyftor (för den nyfikne...) ;) Lite skön musik på och glada lekande väntande barn... :)
Vi laddar för besökare, varav en är "premiärare" i familjen! Det ser vi fram emot! Hoppas att ni som är här och läser får en fin helg...

1 kommentar:

  1. Tack detsamma!! Jag har också försökt släppa jobbet men det maler i bakhuvudet.. Suck och stön ;-) Det är väl nackdelen med det hela att man tycker så mycket om det att det går runt runt.

    Annars bra. Hoppas att premiäraren var godkänd ;-=)

    SvaraRadera