söndag 26 februari 2012

Söndagstankar

I fredags skulle vi ha lite träff med arbetslaget på efm/kvällen och jag kände att jag "var tvungen" att gå en liten vända iaf eftersom jag varit hemma 2v och inte träffat dom. Fick massa sms och pepp under veckan om att komma en liten sväng och åkte dit (där vi skulle vara).

Överraskning ännu en fredag!!! Alla mina härliga kollegor stämde upp i skönsång som hette duga (fatta - inte ens en av alla som sjöng aningen falskt!!! Vi skulle kunna ha en egen kör!!!! :D) och så fick jag fint kort och paket. Det är ju helt fantastiskt att fylla "fötti" egentligen! ;D
C  hade gjort en fantastisk smörgåstårta och supergoa bakverk till kaffet. Är så lycklig över att få vara med i deras arbetslag... :)

Härlig lördag med familjen på det och sen en lika go söndag med lite försmak av födelsedagen som nalkas i morrn (genom önskemiddag - kinamat!!) och sen eftermiddagsbesök hos svärisarna där det bjöds på semlor. Underbar helg!!! :D

1 kommentar: