lördag 11 juni 2011

Beställningar...

Idag har jag pysslat lite mellan varven! Beslutade mej för att testa de färgade kulkedjorna som jag tycker är så läckra... Jag har haft en grön länk runt min fotled nu i ca 2 mån för att testa hur färgen sitter. Den har inte tagits bort nångång utan har varit med mej i solsken, sjövatten, dusch osv och färgen sitter som den ska! Det är bra betyg till de som gör dom tycker jag!! Många andra metaller tappar eller ändrar färg och det kan räcka med att ha dom mot kroppen en längre tid...

Grön kulkedja med hjärta och liten grön pärla...

Lila kulkedja med avlångt hjärta och lila dimglaspärla.

Rödcerise kulkedja med lite större pärla och avlångt hjärta.

Turkos kulkedja, lite större hjärta och liten turkos pärla...

Grön kulkedja, grön glaspärla i ett hjärta!

Lila kulkedja, hjärta och lila pärla...

Turkos kulkedja, turkos glaspärla och avlångt hjärta i en kedja...

Rödcerise kulkedja och fyrkantig "pärla" i samma färg tillsammans med ett hjärta coh en stjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar