tisdag 7 juni 2011

skolavslutningspyssel

Det börjar närma sig skolavslutning och det känns både här och där! Jag var en vända på skolan idag trots att jag inte jobbar idag, och det nästan luktade skolavslutning... Det var ganska tyst och tomt och de som jag mötte laddade för fullt inför kommande ledighet. Lite rektorsprat inför hösten, men inget är klart ifall nu nån skulle undra! ;) Nått blir det iaf och frågan just nu är väl om det är bäst att jobba lite mindre än man vill, eller lite mer än man vill... Hrm! Men - det löser sej! :D

Jag har fått snabbpyssla lite inför kommande högtid och det gillas!!! Klart man ställer upp och hjälper sina vänner! ;D

Några halsband med pärlor i olika färger.


Fyllda "godispåsar" med härligt bling-bling...

Laddade och klara med mitt lilla kort på ligger dom nu här och väntar på att bli hämtade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar