söndag 19 juni 2011

Garn...

Idag har jag och en vän varit i Gränna och premiärbesökt Gränna garn och hantverk som jag skrivit om tidigare. Det har störtregnat hela dagen, så det var jättemysigt med en liten utflykt. Vi pausade tillsammans på ett härligt café som går i samma stil som butiken och sen återvände vi och hade beslutat oss för vad dagens inköp skulle bli!

Måste gratulera ägarinnan ännu en gång - GRATTIS - till en fantastisk butik. Jag var tvungen att fota lite så att ni som funderar på att åka dit slutar fundera och gör det! :D

Ägarinnan själv i den ljuvligt gröna soffan där man kan pröva på att sticka eller virka lite, eller kolla i alla härliga böcker och tidningar för att få inspiration.

En garnvägg... :)

Det här blev ett av mina inköp! Här är en "dominoruta" som jag testade att göra så snart jag kom hem! Superkul och rekommenderas varmt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar