torsdag 30 juni 2011

Tag´s

Idag anlände två tjocka vaderade påsar med diverse smyckesattiraljer och igår kom det en oxå... Det är riktig julafton och lusten att få sätta sig i lilla hörnet och göra smycken av allt är stor, men men... Ute skiner solen och barnen vill inte "leka snällt" inne, utan de vill  ut vilket innebär att jag oxå är ute! (Dock i skuggan så mycket jag kan pga penicillinen...)


Ville dock visa mina fina tag´s som kom idag! Det har frågats lite efter nått som gör att man ser varifrån smycket kommer, så jag gjorde en beställning på nått sånt!! :) Från och med nu så kommer det då alltså finnas en "amini"- tag på smyckena!!! Valde en i mitt tycke neutral tag i plexi som inte sticker ut och "förstör" själva smycket. Självklart kommer den kunna tas bort oxå för den delen om man önskar, eller beställa utan... ;D


2 kommentarer: