söndag 4 september 2011

Söndag


Ännu en vecka har gått, och det är återigen söndagskväll... Sitter i nya soffan :) och njuter! En önskan om ny soffa har funnits ett tag, och nu är den uppfylld! Nu får vi plats hela familjen o nån till... Men det var en parantes! ;)
Har jobbat en hel massa för att få ordning på allt i skolan, och nu börjar det kännas som om iaf det allra mesta är under kontroll. Åtminstone tyckte jag det i fredags ända tills jag fick "order" om rektorsträff och fråga om jag kunde tänkta mej att ta en grupp till... Jajamensan!, svarade jag ;), och så blev det lite helgjobb för att få ihop det hela! I morrn bitti kör vi... :) Nu gäller det bara att försöka få ihop de där timmarna som man ska hålla sej inom!!! Vi får se hur det går...
Va gäller pluggandet, så ska det ha börjat vid det här laget... Erkänner snabbt att jag inte har hunnit ta tag i det så mycket än! Använde hålslagaren till några hundra sidors kopior som jag ska läsa tills nästa träff, så lite har jag iaf gjort... ;)







Sned bild av nån anledning, men man kan iaf se lite av alla berlocker som jag har hemma... Är du sugen på nån speciell så säg bara till!!

Tre olika storlekar på tag´s som jag stansar på...

Ännu en bild som vänt på sig... Här är det ringar som oxå är stansbara. Namn eller texter!

Hjärtan finns många... Olika storlekar och olika former. Även de är stansbara!

Plattor att stansa på, eller bara ha som de är!! Superfina!

En snirkel... På min har jag stansat in alla min pojkars namn...

Detta halsband är på väg till en härlig tjej norröver... Läderrem med två tag´s i kedjor: JULIA & OSKAR

2 kommentarer:

  1. Så himla duktig är du! Behöver du en kollega i januari? Nu länkar jag till dig. Det verkar jag ha missat helt. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Hanna! Detsamma hörru... :) Vill du börja jobba här, eller vill du va smyckeskollega!? ;) Länka på du! Det gillas!!! :D Kram Jea

    SvaraRadera