fredag 9 september 2011

Lite text...

På måndag ska jag åka iväg till Lkpg igen för uppstart av mitt sista (!?) pluggår... Det är broderi och lite annat på schemat den här första omgången och jag ser verkligen fram emot det!!! Enligt schemat vi fått så kommer det bli långa intensiva dagar... Tur att man gillar det man gör, och folket man ska umgås med! ;)
För att kunna komma iväg är det lite som måste fixas innan, t ex läsning av en hel massa litteratur så man inte är helt blåst på föreläsningarna... Fixa och packa med det som ska med i materialväg (vi ska nämligen ha med oss div material som det ska jobbas med under dygnen vi är där!). Det är oxå så att jag måste ha klart till den/de som jobbar istället för mej på jobbet/skolan = planeringar osv ska vara gjorda så nån annan förstår och kan ta över. Utöver detta så måste det vara helt klart inför morgonen då jag ska vara tillbaka i skolan och undervisa igen! Det är inget man vill sätta sej  med när man väl kommit hem trött på kvällen efter dagarna i Lkpg... Tja... Åsså lite planering för mannen va gäller barnen och det som ska hända under dagarna jag är borta! Ja, jag är den som sköter logistiken på hemmaplan!!! :)
Fixade förresten till ett litet nåletui som jag ska ha med mej... Så här ser det ut utanpå och inuti!

Broderad framsida... Rund form med diverse olika stygn. Vilka ser du? ;)

Ännu en felvänd bild, och jag förstår inte varför... Rätt i datorn och blir fel här! :/

1 kommentar:

  1. Åh vad kul för dig! Vilket fint etui. Stjälkstygn, kedjestygn, langett och i mitten ser jag inte riktigt...några franska knutar kanske...lycka till vännen! Kram

    SvaraRadera