lördag 24 september 2011

smyckeslördag

Jag fick möjlighet att låta mina smycken visas upp och säljas OM jag bara fixade iordning ett gäng (!), så det har jag sysslat med idag - att fixa iordning alltså! Jag har monterat kedjor av olika slag:


Kulkedjor i olika färger och storlekar...

Jag har fixat ihop berlocker av olika slag, och änglar till en jättekör!

Här är en lite speciell variant... Fin tycker jag!
Det är alltid spännande att syssla med sånt här när man har barnen med, vilket de oftast är... Mitt i allt ville de pröva mina halsband, och eftersom jag höll på med "nått" lät jag dem hållas. Det skulle jag inte ha gjort...

Så här var halsbanden när de lämnades tillbaka efter en liten liten liten stund... :/
Redde ut halsbandshögen och fortsatte tillverkandet! Det har blivit armband, öronhängen, halsband, mobilsmycken och berlocker av olika slag...

Grov kedja med stor glaskula... Mycket rogivande att pilla på!!! :)

Lite av det som packades såg ut så här!

Armband och några halsband! Betydligt mer ordning på dom än det ser ut att vara här på bilden... :D

Några armband, bokmärken och ett helt gäng berlocker av olika slag...

Klart att iaf en bild skulle lägga sej fel... ;)
Här är det mer berlocker!
Nu ska jag bara fixa klart det sista (!) och det känns skönt att ha en söndag att se fram emot!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Himla kul. Lycka till med försäljningen av dina fina smycken. Kram kram

    SvaraRadera