fredag 3 februari 2012

fredagskväll

Tillbax igen i hemmets lugna (tja...) vrå efter några dagar i Lkpg. Full fräs hela veckan med långa dagar och mycket nytt att lära och fatta. En hel massa redovisningar, både i grupp och enskilt, samt nya projekt som vi ska jobba med till nästa gång. Den här omgången handlar det om vävning... Bl a ska vi sätta upp 2 vävstolar med olika varp!!! *Huuu*
På min skola har vi inga vävstolar kvar... De är slängda!! Nu har projekt "jagavävstol" startat, och det verkar som om jag har fått napp! Har även fått en hjälpande hand att få ihop det hela - tack tack M!!!

Lite roligheter hann vi oxå med under dagarna i Lkpg... Härliga roliga människor jag pluggar med, så det kommer bli otroligt tomt utan dom sen när skolan är klar. Redan den här gången pratades det om återträffar i div olika konstellationer.

Veckans höjdpunkter: * badtunnan en av trä-metall- killarna gjort som uppgift (svepteknik) och som en kväll fylldes, eldades och badades i (av vissa!) i smyg! Innan detta var gjort hade det skrattats en hel del!!! * de "små" killarna i ryska uniformer som undrade om våra träkillar ville va med i deras ryska gosskör... (skrattade tills vi grät...) * shopping med härliga fynd och glada damer! * frukostarna med "alla"... * nye lille bebben * alla underbara människor!!! :)

Väl hemma igen väntade mina älsklingar och härliga rapporter från Selma... Ja, det har jag "glömt" att nämna här!!! Mina smycken säljs numera även i butik Selma här i Vaggeryd! :D
Lycklig - ja!!
https://www.facebook.com/pages/Selma-Vaggeryd/100907566698530
Härliga Ulrika har tagit över en butik mitt i Vaggeryd och hon ville ha med mina smycken i butiken. Klart jag ville va med!! :) Kolla gärna in hennes facebook sida och "gilla", och när ni ändå håller på kan ni väl ta och "gilla" min fb-sida oxå?! ;)
https://www.facebook.com/#!/pages/Queen-Amini/152472178171835

Önskar dej/er en superhärlig helg!! Love!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar