söndag 5 februari 2012

tävling

Jag är inte nån direkt tävlingsmänniska, men den här tävlingen som min fina vän Hanna fixat på sin blogg, kunde jag bara inte motstå!! :D
Vill hemskt gärna vinna detta spännande paket, så jag fixar en liten länk (vilket man skulle!), och på så sätt får även ni chans att kolla in på hennes fina blogg.
Hanna och jag har pluggat tillsammans, och träffas fortfarande med jämna mellanrum! Senast idag faktiskt! :) Så härligt med fina äkta vänner som man vet finns för en och hjälper/stöttar...

Här har det varit en "upp och ner helg"! Många mysiga bra saker har hänt, men även en skum! En "sak" som tagit lite väl mycket energi och lust... Summa kardemumma: Det finns en del skumma människor där ute runt en! ;D

Hoppas att du/ni får en fin vecka... God bless!

1 kommentar:

  1. Hej Jeanette!

    Vilka fina ord. Tack, de värmer!

    Kul att du vill vara med i min utlottning.

    Hoppas att vi hinner ses på lovet. Kram

    SvaraRadera