onsdag 22 februari 2012

Paket

Igår kom det ett roligt paket med posten... :) Roliga saker som får inspirationen att flöda trots att jag inte är riktigt piggelin än! Förutom orken saknas nu tiden, för den är bristvara med! Det ska skrivas omdömen (i natt?) och ett gäng utvecklingssamtal ska bockas av här kommande vecka. Mitt i allt detta ska jag helt hinna väva lite oxå så att jag inte kommer alltför  mycket mer efter! :)

Men - så här kuligt var det i påsen!! :) Aningen bruntonigt den här gången, men det är till ett speciellt ändamål... En speciell vän som önskat smycken till ett bröllop där hennes klänning ska gå i dessa färger. Ska bli kul o ta tag i snart! ;)


Lite vävning har jag faktiskt gjort mitt i allt! Jag har vävt nån vända då och då, och eftersom jag nu snart varit hemma i två veckor så har det iaf blivit lite gjort... Här är ett exempel under kategorin "varptryck". Inte tjusigt alls, men jag hoppas att det täcks in inom uppgiften!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar