torsdag 18 augusti 2011

Introvecka

I måndags började jag jobba... Idag är det torsdag och jag är helt slut!! Hur mycket kan en hjärna ta in innan den kraschar?! ;) Mina dagar har varit 8-16 på skolan och sen på kvällarna har det fortsatt en stund till. Även barnens dagar har varit långa och intensiva. Sååå glad att de trivs på förskolan och vill vara där, för annars hade det varit jobbigt!
Vi har haft föreläsning, övat HLR (Hjärt- LungRäddning) mm, LGR 11 prat hit och dit, och hållit på med en hel massa papper, försökt strukturera både ämnesmässigt och arbetslagsmässigt mm mm mm...
Jag har en ny klass att memorera tills onsdag då de kommer, och det ska få bli helgens lektyr tänkte jag. :) Ska bli så kul att få lära känna dessa unga människor! Jag har fått härliga arbetslagskollegor, en fin plats att sitta på och kalla min (!), en mysig mentorskollega och en hel massa andra härliga kollegor. Känner mej lyckligt lottad!!! :D
Det kommer bli en spännande och kul höst! Nu ska jag ta min trötta kropp till sängen och lägga mitt tomma huvud på min goa kudde! Faschinerad över att jag lyckades få ur mej så här pass mycket... ;D Kram o natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar