fredag 12 augusti 2011

solros

Fredag igen, och den här är den sista för min del som ledig, för på måndag startar höstens jobb! Ser verkligen fram emot hösten... Vårterminen brukar ju vara den som går fortast i vanliga fall, men den här hösten när det är så mycket som jag måste sätta mej in i, så tror jag att det kommer gå jättefort! Jag har ju dessutom en del pluggande som ska göras, och några vändor till Lkpg och universitetet där som ska klaras av innan det blir jul! Vet ni - det är bara 4 månader och 12 dagar till julafton!!! Men det skjuter vi på lite till... ;)

Idag har jag och 3 av grabbarna varit i Taberg hos vänner. Jag och mamman kände varann förr (!), har hejat sporadiskt när vi setts under årens lopp, varit vänner på fb ett tag och nu har vi tagit upp lite mer kontakt! Så kul! Som hon sa idag: tänk att du var så pysslig och vi har så mkt gemensamt!! :D Härligt när man hittar på folk som delar ens passioner och förstår en! ;)

För att ni inte alldeles ska deppa ihop av mitt julprat en sån här solig fredagskväll ska ni få en härlig bild som avslutning... Denna ljuvlighet fick jag häromdagen av besökare! :) Fin va!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar