måndag 22 augusti 2011

slut!

Slut! - Ja, så känner jag mej! Fast - jätteglad och lycklig mitt i allt! :) En dag kvar och sen kommer alla eleverna och det blir full fart i korridorerna igen. Har en del kvar att fixa med om man säger så, men det ordnar sej!
Idag har jag virkat på en katt som prototyp till 9:orna, broderat lite till kommande uppgifter som 6:orna ska ha, planerat lite lektioner, städat och flyttat om i "min" textilsal, sorterat massa papper/mönster, försökt förbereda inför min första träff med min nya mentorsklass, lärt mej (lite iaf) kop.maskinen, fixat med datorn och försökt fixa klart med div koder till allt möjligt! Mina 65% jobb har lääääätt dragit över 100 strecket den senaste veckan, och det lär fortsätta så lite till! Dessutom har jag försökt få lite ordning på allt som har med kommande studier att göra (LiU) - textillitt.listan, uppgifter, artiklar mm. Hoppas det hela faller i en fin ordning så småningom! :)
Yes, nu vet ni vad jag håller på med för tillfället! Ska försöka se till att det inte blir alltför sent ikväll för "i morgon är en annan dag"... och det gäller att hänga med när den kommer och va pigg och allert! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar