tisdag 9 augusti 2011

syfröknar

Idag har jag haft supertrevligt besök i form av två syfröknar (textildamer!), samt två härliga småttingar tillhörande den ena damen... Lekkompisar till alla så att säga! ;)
Det fanns en hel del att prata om både va gällde privata saker och skolaktiga. Det är ju så att skolstarten börjar närma sej, och för min del så är det bara glädje va gäller den! Jag kommer jobba på skolan jag vill och så mycket jag vill och det känns toppen! Har kanontextilkollegor att se fram emot att bolla tankar o funderingar med va gäller undervisningen - både här på skolan och på andra ställen, och det känns tryggt. Allt är inte helt klart, men så här långt känns det jättebra!

Idag diskuterade vi scheman, vad som ska göras och inte göras undervisningsmässigt, klurade på en hel del roligheter och umgicks! :) Är så glad över dessa damer (o en hel massa andra goa kollegor som finns på skolan!) Det kommer bli en fin höst... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar