fredag 17 december 2010

Fredagsmys

Veckorna bara springer iväg, och nu är det fredagskväll igen!! Den här är den sista innan jul och jag måste säga att jag njuter trots allt som inte är gjort och som kanske inte heller kommer bli gjort! Ljusen är tända lite här o där och ikväll ska vi äta "hämtmat". Halva familjen vill ha kina-mat och andra halvan pizza, så det blir det! Ibland är det bra att bo mitt emellan... ;)

Känner mej glad och nöjd över mycket ikväll. * Har kommit bra långt med hemtentan * Bra pejl på mitt arbete om olika textilmaterial * Har fått ull, skinn och garn från lamadjur till mitt skolarbete (tack vare pappa som kom hem från Bolivia nu i veckan och där "tiggt" ihop till mej!) * Glad att tvillingarna somnade snabbt och "smärtfritt" på förskolan idag för första gången och kom hem glada och pigga! * Fick hem mannen tidigt! * Vi är friska! * Min fantastiska familj och alla härliga vänner vi har! Love you!!!

Sist men inte minst ett foto på vår iglooljuslykta som vi har utanför dörren... Fin va?! Den är gjord av isblock som vi fryst i mjölkpaket.  Ha en fin helg!!! Kram Jea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar