onsdag 29 december 2010

Mittemellandag

Idag har bara varit en sån där hemmadag utan måsten och tidspassning. Rätt skönt ibland faktiskt tycker jag. Jag försökte mig på att föra över foton från gamla datorn till den nya, och undertiden jag höll på med det rensade mina små sötisar sitt rum! Sådär mysigt o upptäcka att typ allt de når (!) ligger i dörröppningen och i hallen huller om buller... Mitt i högen två glada små herrar!
På ef m klämde tvilling 2 tvilling 1 i dörren och det blev ett väldigt platt finger kan jag tala om... Han satt stilla i mitt knä med handen/fingret i en kall kudde i ca 1½ timme!!! Fingret är svullet och lite stelt/tjockt nu, men det verkar inte som om nått är av iaf som väl är. Har aldrig sett ett så platt finger förr! Ska ta mig en titt på det sen innan jag lägger míg så det inte blivit värre.
Annars så håller jag så smått på och försöker beta av det som är kvar på skoluppgiftslistan. Lite färgackord blev det nu ikväll, samt några vändors vävning. Har en del kvar att göra innan jag ska tillbax till Linköping och "tenta av"!
Natti o tack för idag! // Jea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar