lördag 25 december 2010

JULDAGEN 2010

Juldagen börjar gå mot sitt slut... Dagens innehåll har varit bästa vännen Linda, hennes syster Lisa och bebbeBill, samt mamma och pappa. En superhärlig dag med massa prat, lek, god mat, soffmys - ja härligt umgänge helt enkelt! Gårdagen, Julafton, gick oxå i familjens tecken. På dagen/ef m var vi tillsammans med D´s föräldrar, gammelmorfar, bröder med respektive, syster med respektive, ett helt gäng syskonbarn och tomten... :) För min del startade dagen tidigt med migrän så jag "missade" halva dagen... :/ Lite snopet, men så är det ibland! På ef m/kvällen var jag på banan igen! :) En lugn god kväll sen med mina föräldrar, massa julklappar, tomtegröt, glögg och mys...

Morgondagen, Annandagen, ska innehålla ännu mer älskade familjemedlemmar från min sida! Morbror och moster, kusiner, respektive, kusinbarn och ev respektive även där... :) Ser verkligen fram emot det!! Mina killar har utmanat i PS, så det kommer säkerligen bli livat värre!!!
Mitt i all julglädje kan jag inte låta bli att tänka på vännerna som tyvärr fått fira en väldigt annorlunda jul pga svår sjukdom... Känner stor tacksamhet för alla mina nära och kära!
Glöm inte bort julens budskap mitt i allt firande... Gud sände sin son till jorden - för vår skull - det är kärlek! Älska varandra lite mer (!) och ta vara på de du har i din närhet.

Avslutar kvällens bloggande med lite foton på julklappar som nu blivit öppnade... ;)



                                      Önskar Dig ett Gott slut på år 2010...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar