torsdag 2 december 2010

Tomteverkstad

Någon frågade om jag inte har lite bilder att lägga ut på det jag håller på med just nu, men nej det har jag inte, och nej, det kan jag inte göra!!!
Det är nämligen så att det är julklappar... :) Ja, och julklappar kan man ju inte visa upp i förväg hur trevliga de än är. Där går gränsen!

Queen Amini´s tomteverkstad är i full gång! :)

Jag kan i alla fall berätta att härom kvällen stansade jag ca 27 olika namn på diverse olika brickor och hjärtan. Vissa ska skickas långt bort och andra ska stanna kvar här i bygden. Det är pärlor och annat glitter som hängs dit, och jag hoppas att mottagarna blir nöjda och belåtna. Vissa av beställningarna grubblar jag på fortfarande - hur de ska kunna lösas på bästa sätt, och andra är helt självklara hur de ska vara.
Många skyddsänglar tar form och själv tycker jag att de är hur härliga som helst! Klart man vill ha en skyddsängel liksom!
Jag ska försöka fota lite av allt innan jag skickar iväg det så ni får se i efterhand.
Kram Jea

Örhängen med skyddsänglar - här med gröngula glaskulor.

Skyddsängel med mobilhänge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar