fredag 21 januari 2011

Fredagsmys...

Ikväll "slipper" jag fixa mysmaten... Står istället här vid datorn och njuter! :) Det är äldste sonen som fått "straffkommendering" pga utebliven skoluppgift (kvällsfika) nu i veckan som gick. Tur att saker och ting kan tas igen så här lite efter... ;) Tror vi ska införa ett rullande schema vad gäller tillagningen av mat här i huset! Jag är i alla fall för det!! ;D

Min första jobbvecka är tillända och helgen ska njutas så mycket det bara går! Barnen har fixat sin första hela förskolevecka, och det har gått jättebra. När jag hämtade idag var de klart trötta, så det ska bli skönt med helg och slippa passa tider. I morrn tänker jag oxå njuta (!) för då fyller jag år! :D En fyllande mor får det va!? ;) Tänker försöka ta mej tid till lite blockhusteknik oxå för det skulle sannerligen behövas... Det gäller att ligga i så inte allt blir kvar tills vecka 10!!!
Ha en go kväll/helg "alla" läsare!  //Jea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar