tisdag 25 januari 2011

Gose

Mamma kom häromdagen med en kasse "gott och blandat" som jag ev skulle kunna ha nytta av när det gäller mina skoluppgifter (dragkedjor, band, spets mm). Ska se vad det kan tänkas bli... :)
Mitt bland allt låg den här lilla trasiga figuren...

Det är Ussitussi!!!! :D Min lille gosevovve som jag haft sen typ - alltid! Hans hals är nästan obefintlig efter att ha klämts i min lilla hand, hans nos har fått nytt tyg (som även det är söndrigt på undersidan), öronen är trasiga, ögonen har mamma sytt fast igen osv... Men - han ingav ro och trygghet när jag skulle sova och det var med ett stort leende jag nu kände och luktade på honom... Kan erkänna att det var lääääänge sen jag såg honom sist, men nu ligger han vid min säng! :)

1 kommentar:

  1. http://johannapanna146.blogg.se/2006/july/nina.html#comment

    här är min...

    SvaraRadera