söndag 13 mars 2011

sluttampen

Jag håller som bäst på och försöker få ihop allt som ska va klart inför nästa träff i Linköping, vilket är på tisdag! Sydde just mina sista stygn på en väska i ulltyg och gick glad iväg för att visa den för min käre make... Hans kommentar blev: "Snygg - ja!, bara det inte regnar..." Hrm! Nä - jag är rätt stolt och glad över den ändå!! Den blev kul och rätt cool tycker jag...


Det är ganska många saker som ska med den här gången (oxå!!), och en rullväska är redan "knökafull" med alster av olika slag. Det ska bli rätt kul att få visa upp dom och framförallt få se alla andras saker... Det är mycket driftiga och konstnärliga damer som jag ska träffa på några dygn igen nu! :) Två av dom kommer till mej redan i morrn kväll eftersom de har så pass långt att åka så de tycker att det blir för jobbigt tisdag morgon. Ska bli så kul så!!!! Tidigt tisdag morgon kommer ytterligare en dam med sin lille prins (textils maskot) som oxå ska med. Återkommer efter träffen... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar