tisdag 15 mars 2011

stansningskväll

Ibland blir det inte som man tänkt sej... I  morse när jag var beredd att dra iväg till Lkpg och några pluggdygn så kom en av småprinsarna upp och var glödhet! Barnvakten som jag i hastigheten kom att tänka på som möjlig att rycka in med så kort varsel kunde inte pga det där "kräket" som varit på besök under natten... :/ Det blev till att skicka iväg rullväskan full av mina alster med vännerna som sovit över natt och låta dom redovisa allt mitt oxå!
Idag har jag istället för konstruktionslära suttit mest i soffan och kollat film: Emil och Den lilla röda traktorn, samt sovit middag... :) På ef m blev det fika hos svärisarna så att vi fick komma ut lite. De hade andra släktingar på besök som ville "kolla in" tvillingarna... :D

Nu ikväll har jag stansat lite och fixat klart lite beställningar på smycken. Några ska med i morrn då jag tänkte mej att åka iväg till Lkpg... *hoppas* Så - om allt går som det är tänkt, så blir det några pluggdagar i alla fall, vilket verkar som jag behöver! Telefonsamtalen därifrån nu ikväll osar oro över det som ska göras till nästa gång... Verkar vara nya saker för de flesta av oss!!!


Tre tag´s med namn på någons älsklingar... Rosa silverfoilpärla, modell större, enligt önskemål.
Lite dålig bild (skuggor), men det ska föreställa en stor blank 16 mm pärla med en liten led ner till en mindre pärla. Pärlor i den här storleken är väldigt rogivande att sitta och "pilla" på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar