torsdag 24 mars 2011

vab

Jaha... Då var det VAB-dax igen! Idag vabbar jag x två eftersom twinsen är sjuka samtidigt! Det hostas och snoras och kommentaren: "Mamma, nor..." återkommer stup i kvarten!! A somnade i min famn när vi kollade på Emil, och strax efter bad M om att oxå få gå och lägga sej... Inte ofta det händer! :) Nu sover de gott och jag håller på o fixar lite mat samtidigt som jag försöker kolla igenom mina skolpapper/böcker. Har införskaffat ett gäng meter tyg av olika slag (!), men kom att tänka på att OM det nu skulle finnas någon bloggläsare som råkar ha några gamla tyger (alt påslakan) a la 70-tal med blomster och/eller barnmotiv så mottages det med största tacksamhet... ;D
Förresten... Det vore kul o veta vilka som läser och kollar av mitt liv då och då!!! Skriv gärna en kommentar! :)
Som lite glädjande avslutning på mina rader kommer här vår utomhustermometer som idag visade på hela 28 grader!!! Visserligen i solen och i lä, men ändå!!! Våren är på väg... :D

2 kommentarer:

  1. hej jea, det är så kul att läsa om allt ni hittar på alla upptåg ovh allt fint du gör i skolan och hemma!!! jag läser och njuter. Tack!
    Kram camilla s

    SvaraRadera
  2. Tack, va du är snäll... :)

    SvaraRadera