söndag 8 maj 2011

Ny vecka...

...nya möjligheter, nytt jobb!
Jaha - i morrn är det skolan som gäller för min del då. Fick förfrågan innan idag av en vän om jag var nervös, och det kändes jätteskönt att kunna svara nej på det och mena det... Jag har ju ifs "tjuvstartat" lite, men morgondagens elever har jag inte träffat på än och det ska bli kul. Lite rektorsprat ska hinnas med i veckan oxå så att jag helt har klart vad som förväntas av mej!

Annars så har helgen varit helt ljuvlig!!! Marknad i lördags med goda vänner och sen fortsatte umgänget lite till på ef m när vi väl kommit hem. På kvällen kom lite besökare och vi satt på en varm och skön altan länge länge... Idag har det varit badkalas för ene sonen och sen lite lek med vänner. Fikagäster kom (!), så min kladdkaka och tosca (som blev över sist!!!) smakades på... :) Glömde jag säga att solen visat sej från sin bästa sida!? :D En "sommarhelg" mitt i maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar