onsdag 4 maj 2011

Pyssel...

Nu ikväll pysslas det både inomhus och utomhus... Mannen gör sitt (!) och jag gör mitt. Barnen leker fritt (!!!!) och det kan jag få sota för sen! ;)
Det här är mannens projekt - soldäcket som just fått en mall på hur och var trappan kommer bli. Fick just frågan om jag tyckte trappstegen var lagom breda! Hrm... Standard är  utsågat, och standard blir det! :D


Själv så har jag betat av lite smyckesbeställningar. Ett halsband till en liten kille som ska döpas här framöver... Har börjat stansa lite i äkta silver oxå, och den här tag´en är äkta! ;) Önskemål om nått annat som skulle hänga i oxå, och eftersom det är en bilglad far (!) så hängde jag dit en liten söt "Bubbla" oxå...


Armbandet här under är oxå ett beställningsjobb... En tonårig dam som önskat sej ett armband med diverse berlocker. Så här blev det!


Jag  har fått  hem några fler fina armlänkar om någon skulle vara intresserad... De är supersnygga som de är med sina stora dekorativa hjärtlås, men det funkar oxå jättebra att hänga dit berlocker om man så vill. Berlockerna kan man sätta dit med ringar eller med kabinhakar om man vill kunna ta bort dom.

Dubbellänkar...


Lite synördig som jag är (!!), så kunde jag inte låta bli dom här... De kan bli örhängen, berlocker till halsband eller varför inte i armband som på fotot nummer 2 här under!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar