söndag 4 december 2011

2:a advent

Ännu en adventshelg har förflutit... Det går så fort nu så jag skulle vilja stanna upp tiden lite. Det är ju nu man ska hinna med att känna in, och få julstämning! Men - det är oxå nu som det är full rulle på typ allt! Lite bebbemys har vi hunnit med den här helgen - ljuvligt! En vända till staden har oxå hunnits med, umgänge med div folk, klippning av fyra herrar, julskyltning här i byn och en hel massa annat! Själv så har jag avslutat den här helgen i "mitt rum" där jag försökt att beta av lite på min beställningslista... Det är ett och annat smycke som ska va klart till jul om man säger så! OBS - det är ingen klagan, utan stor lycka - bara så ni vet! ;)

Förutom smycken, så är det mest betyg som snurrar runt i mitt huvud just nu... Om ni bara visste hur "hemskt" svårt det är ibland! ;/

Här är det 5 hjärtan med olika färger på sk "cat-eye"pärlor som väntar på kedja och lite till... ;) Det är oxå 4 änglar som väntar på detsamma! Dåliga färger, men ni får föreställa er! ;D

Lite gott och blandat som ska iväg till ett lotteri "nånstans"... :)

Måste oxå få visa min underbara gigantiska kulkedja som kom häromdagen!!! Den är såååå maffig! Kedjan till höger är en "vanlig"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar