fredag 9 december 2011

Ösregn...

Har en liten fredagspaus och sitter och tittar ut på ösregnet... Det ska ju va snö och härligt ute nu, och inte detta sk*tväder!!! Helst skulle jag vilja va  hemma hela dagen. Tända en brasa och bara va´... Gärna med en god bok, eller nått av mina alla "garngrejer"... Helst i soffan under min goa filt! :) Men men...

Tänkte iaf visa några halsband som jag fixade klart igår när jag var hemma med sjuk liten M.

Långsmala hjärtan med cat-eye pärlor i olika färger, beroende på person som de är till! Liten tag med en bokstav på som markerar givaren! ;)

Julrött är väl ändå fantastiskt!?

Turkosa varianter i samma tema som ovan. Här har ängeln fått en "bricka" där det står ÄNGLAVAKT...

Den här stora tag´en var svår att fånga på bild... Jag kom lixom med i bild för den speglade sig så! :) Den är maffigt stor och tung, och jag hoppas mottagaren kommer uppskatta hur det blev!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Jättefina smycken. Jag antar att du inte kan ta emot fler beställningar inför jul. Du såg min förfrågan eller???

    Kolla in mina bröst/cupcakes idag. Jag började med dem på syjuntan...

    Ha en go helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja vädret är väl sannerligen inte att hurra över. Men men.

    Hoppas att M är bättre och att ni får en go helg.

    SvaraRadera