onsdag 21 december 2011

I morrn...

... har vi skolavslutning och jullovet träder in!!! Kan meddela att det är efterlängtat av många... ;)

Idag har jag jobbat med saker som ska vara till avslutningen vi har i klassen efter kyrkans avslutning. Jag som gillar paket (!) kunde inte låta bli att fixa ihop en slags paketlek... Få se om jag kunde tänka rätt idag och får det att funka i morrn! :/ Lite glädjande vemodigt att halva läsåret redan är tillända! Den här hösten har gått fort, och av erfarenhet vet jag att jag strax (!!!) sitter här och det är sommaravslutning!

Jag har även pysslat lite med de sista (?) beställningarna av julklappar..., samt fixat lite med julklapparna som jag själv tänker ge bort till de mina! Att jag alltid är ute i sista minuten!!! *suck* Till nästa år SKA jag börja tidigt så att jag hinner göra allt jag vill... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar