fredag 30 december 2011

Summering...

... av året som gått.

Jag har nu snart jobbat ett helt år efter mina mammalediga år, och har väl påbörjat resan mot pensionen! :) Inte så många fler avbrott att se fram emot nu... ;)
Jag har påbörjat mitt sista pluggår! Examen till sommaren! :)
Alla mina barn är nu i skol/förskoleverksamhet; föräldramöten, klasser/grupper...
Det har varit väldigt intensivt vissa perioder, men jag/vi har fixat det så här långt iaf!

Mina smycken och tillverkningen av dom, har varit en härlig ljuspunkt mitt i allt jobbande. Jag är glad och tacksam! :)
Vi har hållt oss relativt friska genom året, och det är skönt. Mina killar har vuxit, utvecklats och lärt sig massa...
Vänner har bestått, vänner har tillkommit, och vänner (!?) har gått... Några har blivit än mer viktiga i mitt liv, och andra har lixom trillat ur mitt liv.
Vänbebbar har tillkommit och lyckan varit stor! Lite jobbigheter/sorg har oxå funnits med under året som gått, men trots allt har det ändå funnits hopp...

Helt enkelt - det har varit ett ganska normalt år, fast ändå inte! ;D

Jag önskar Dig ett fint slut på 2011 och en fantastisk start på det nya året - 2012... Ta vara på dom du har i din närhet! Glöm inte bort att tala om för dom hur mycket du älskar dom!!!

NYTT ÅR - NYA MÖJLIGHETER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar